پورتال خبری نوبت جهاد

رسانه جامع حرکتهای جهادی و داوطلبانه

اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید

  • ۶۴۵
اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید

مشاور وزیر جهاد کشاورزی، بر تسریع در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش نوبت جهاد به نقل از بسیج سازندگی: آقای محمدرضا قدسی در حاشیه بازدید از پروژه‌های جهش تولید در بخش کشاورزی شهرستان‌های پاکدشت و پیشوا، با اشاره به ظرفیت استان تهران در بخش کشاورزی و ظرفیت بالای آن، بر تسریع در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید به ویژه در حوزه گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی و راه اندازی پروژه‌های نیمه فعال و راکد در زیربخش‌های مختلف کشاورزی تاکید کرد.
وی در این بازدید، از نوآوری و خلاقیت بخش کشاورزی، گلخانه داری و دامداری این استان ابراز رضایت کرد. مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از بزرگترین دامداری شهرستان پیشوا، از پیگیری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تسهیل روند تامین و توزیع نهاده‌های دامی خبر داد.
وی با ابراز رضایت از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان تهران، ایجاد کارخانه تولید کره را گام مهمی در رفع نیاز کشور به واردات کره و هم چنین کمک به منابع ارزی کشور عنوان کرد.
این مقام مسئول گفت: کشت‌های گلخانه‌ای به منظور تولید محصولات سبزی و صیفی و گل‌های شاخه بریده در راستای ارزآوری و صادرات باید توسعه پیدا کند.
قدسی بر حمایت دولت از تکثیر و ازدیاد محصولات گلخانه‌ای به روش کشت بافت و جلوگیری از واردات و خروج آن از کشور تاکید کرد.
مشاور وزیر در امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی همچنین در بازدید از واحد سردخانه ۱۴هزار تنی پاکدشت تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از زنجیره‌های تولید و اشتغال بخش کشاورزی در جهت عرضه به موقع در بازار‌های داخلی و خارجی حمایت می‌کند.
وی از پیگیری این وزارتخانه در خصوص تسهیل روند تامین و توزیع نهاده‌های دامی خبر داد و بر حمایت همه جانبه وزارت جهاد کشاورزی و دولت از بخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی تاکید کرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان