پورتال خبری نوبت جهاد

رسانه جامع حرکتهای جهادی و داوطلبانه

توزیع ۱۴ هزار پرس غذا در طرح اطعام علوی در اصفهان

  • ۷۴۷
توزیع ۱۴ هزار پرس غذا در طرح اطعام علوی در اصفهان
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: 14 هزار پرس غذا به صورت متمرکز در سه وعده شب، ظهر و شام عید سعید غدیر خم در سطح حاشیه شهر و محلات محروم اصفهان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

علی کریمی در خصوص اجرای طرح اطعام علوی در اصفهان اظهار کرد: ۱۴ هزار پرس غذا به صورت متمرکز در سه وعده شب، ظهر و شام عید سعید غدیر خم در سطح حواشی شهر و محلات محروم اصفهان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: عشق علی(ع)، طرح دیگر است که به کمک بسیج اصناف و اصنافی که مربوط به خوراکی می شود، کمک می کنیم و غذاهای نذر شده را به دست نیازمندان می رسانیم.

وی افزود: ما به عنوان پلی بین خیران و نیازمندان هستیم که هر صنف غذایی، هر تعداد پرس غذایی که دوست را نذر و در اختیار ما می گذارد و این تعداد را به جامعه هدف می دهید.

کریمی اضافه کرد: به عنوان مثال یک پیتزا فروشی دوست دارد ۵ پرس پیتزا نذر کند، که این ۵ پرس را به جامعه هدفی که تعیین شده، می رسانیم.

وی با اشاره به اجرای طرح نذر در اصفهان هم خاطر نشان کرد: این طرح به مناسبت عید قربان انجام شد که دانشجویان بسیجی اصفهان روز جمعه آب هویچ تولید کردند و به بیماران کرونایی و کادردرمانی بیمارستان خورشید توزیع شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان