پورتال خبری نوبت جهاد

رسانه جامع حرکتهای جهادی و داوطلبانه

طوفان مهربانی در دلگان

  • ۷۸۰
طوفان مهربانی در دلگان
مسئول گروه جهادی محمد رسول الله (ص) از طوفان شب گذشته و آسیب های وارده بر اثر این طوفان در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سجاد شبانکاره در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی جهادگران با اشاره به طوفان شب گذشته در شهرستان دلگان گفت: اعضای این گروه جهادی برای انجام ادامه فعالیت خود در ساختمان پردیس جهاد به این شهرستان اعزام شده که شب گذشته با طوفان شدیدی رو به رو شد و به آسیب های زیادی در این شهرستان منجر به شد.

وی همچنین افزود: تا کنون آسیب های زیادی به مرکز شهر از جمله افتادن تیر برق، درختان، فرو ریزی دیوار های خیلی از منازل وارد شد و پردیس جهاد نیز از این آسیب ها در امان نماند و بخشی از دیوار های آن هم فرو ریخت.

مسئول گروه جهادی محمد رسول الله (ص) در خصوص آسیب های جانی ناشی از این طوفان بیان کرد: به لطف خدا آسیب جانی بر اثر این طوفان صورت نگرفته اما دام ها و حیوانات در معرض آسیب هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دام ها و تجهیزات داخل محوطه در معرض آسیب هستند، برای جبران این خسارت های به کمک مالی مردم و خیرین و نیز جهت دیوار چینی به بنا و دیگر فعالیت ها به جوشکار نیاز داریم.

شبانکاره در پایان عنوان کرد: اعضای این گروه جهادی همواره در تلاش است برای جبران خسارت های وارده بر اثر بحران های طبیعی به یاری مردم مناطق محروم برسد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان